piątek, 5 sierpnia 2016

Opuszczam Jorvik

Hejo B)
Ten post jest jedną wielką informacją. Miał być napisany już w poniedziałek, ale plany się zawaliły i piszę go dzień przed. :P Jak można zauważyć po tytule opuszczam Jorvik, czyli wyjeżdżam nad morze. Bardzo się cieszę, że jadę nad nasze polskie morze, bo dawno tam nie byłam. Ostatni raz był bodajże w 2013 roku (?) .
Bardziej szczegółowo to wyjeżdżam jutro (06.08.16 r.) o godz. 6:30 lub 8:30 , a wracam 16 lipca. Jak przyjadę, to dam Wam znać. ;) Postów wtedy nie będzie, bo nie wiem czy wykombinuję coś na telefonie. Jeżeli ktoś chce wiedzieć więcej: wyjeżdżam do Mrzeżyna razem z Riley Catgarden. Będziemy mieszkać w tym samym miejscu, a do morza jest z 5-10 minut jeśli się nie mylę ;) Jeszcze nie jestem spakowana, ale wieczorem się za to wezmę. x3
Jak mi się uda wstawię jakieś ładne ujęcia z wyjazdu.
Jeśli mi starczy czasu to napiszę posta ze środowych aktualizacji, ale nic na siłę ;)




                  Jeśli ktoś ma pytania dotyczące wyjazdu, to proszę śmiało zadawać :)
                                                            Ja nie gryzę x3
                                            Do zobaczenia po wyjeździe! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz