środa, 16 listopada 2016

❤ Jesienna sesja zdjęciowa z Sυρєяѕтคя ❤

Hej!
Jesień już dawno się zaczęła, a liście spadają z drzew tworząc kolorowe dywany.
Piękny widok! Prawda?
Przyznajcie, że jesień to bardzo kolorowa pora roku.
Również w Star Stable.
Jesień w dolinie Złotych Wzgórz..
Las Złotych Liści..
A nawet Wioska Zachodniego Przylądka.
Wszystko wygląda pięknie dzięki jesiennym urokom.

Dlatego razem z Super Star przygotowałam dla Was jesienną sesję zdjęciową!




























   hmph... te zdjęcia się prawie niczym ze sobą nie różnią, ale właśnie doszłam do wniosku, że można by zrobić z nich GIFa xd






Przyznam, że trochę dużo zdjęć udało mi się napstrykać xd
Mam nadzieję, że sesja Wam się spodoba :D

Papa..

2 komentarze:

  1. Fajne te zdjątka, ale najlepsze to te skoków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Ja też uważam, że zdjątka skoków wyszły bardzo fajnie ;)
      A zdjęcia tobie się podobają, bo jestem dobry fotografem... xd nie to co ty oczywiście... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń