sobota, 1 kwietnia 2017

Koniec z blogiem...

Hej!

Niestety muszę Was poinformować, że koniec z blogowaniem..
Ostatnimi czasy nawet zapomniałam, że mam bloga :/
Nudzi mi się SSO i prowadzenie bloga też jest męczące.
Nie mam czasu ze względu na naukę, nie mam pomysłów na posty.
Na prawdę nie mam już chęci, siły, pomysłów i czasu.
Oznacza to, że blog jest zamknięty do odwołania, ale najprawdopodobniej go usunę..
Jeszcze nad tym pomyślę, ale i tak nikt nie czyta moich postów.
Mam wrażenie, że piszę sama dla siebie.
Wiadomo, że nie od razu każdy zauważy tego bloga, ale chyba nikt go nie czyta oprócz Riley i Sally.
Kończę tego posta, bo już chyba wszystko wyjaśniłam.

Do zobaczenia (być może jeszcze kiedyś na tym blogu) ..!

1 komentarz:

  1. Coś mi się zdaje, że Sally tego nie czyta
    i ze dzisiaj jest Prima aprilis ;)

    OdpowiedzUsuń