piątek, 21 kwietnia 2017

Zajawka: Odnowienie Jodłowego Gaju

Hej!
Dzisiaj wchodząc w aktualności na stronie SSO zauważyłam post zatytuowany Firgrove: From concept to reality.
Pierwsze co mi przyszło na myśl to zajawka odnowionego Jodłowego Gaju, a gdy obejrzałam filmik okazało się, że mam rację!
Czekałam na ten moment aż Star Stable odnowi tę urokliwą wioskę. Lubię Jodłowy Gaj i kojarzy mi się on ze Stajnią Marzeń.
Gdy ujrzałam te odnowione budynki, stajnię, czy nawet latarnie, to po prostu zakochałam się!
SSO podczas projektowania budynków miało zamiar połączyć styl austriacki i bawarski z wikińską estetyką.
Według mnie wyszło im to genialnie i naprawdę mi się to podoba. 😊 
Z resztą zobaczcie sami!

Link:
https://youtu.be/cjP45OFaulU

Ps. Odnowiony Jodłowy Gaj pojawi się już w tę środę 26 kwietnia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz