sobota, 6 maja 2017

Czas na reputację!

Hej!
Ostatnio postanowiłam wziąć się za wbijanie repki. Nie należy to do moich ulubionych czynności, lecz jest to pewien sposób na nudę. :)
Jeśli chodzi o moją reputację to zostało mi tylko parę do wbicia podziwianej we wszystkich (jak na razie) możliwych.

Ale po co właściwie jest ta reputacja?

• Jak już wcześniej wspominałam może to być dobry sposób na nudę. Jeśli właściwie na to  spojrzymy może się okazać świetną zabawą! :)

• Gdy uzyskamy właściwy poziom reputacji w danej frakcji możemy otrzymać dostęp do nowych zadań lub ubrań oraz sprzętu.

• Reputacja także czasem potrzebna jest do kupna niektórych koni, więc jeśli będziemy mieli za niski poziom to nie kupimy wymarzonego rumaka.


Podsumowując, reputacja może być świetną zabawą, lecz wiele osób krzywi się słysząc to słowo. Jest ona nierozłączną i potrzebną częścią gry. Także jeśli chcecie uzyskać dostęp do koni, ubrań itp. to musicie wbijać repkę. ;)
                                                                                                                                                                              

Ps. Na razie zakładki "O mnie" oraz "Moje konie" są niedostępne, ponieważ nad nimi pracuję.
Do następnego posta! ^^
                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz